czwartek, 4 kwietnia 2013

chcąc zrobić wszystko, nie móc zrobić nic.

dzisiaj na obiektyw padną rozmowy w toku. mam kolegę którego ciocia podobno tam wbiła i dali jej 800 zł. 800 zł za zrobienie z siebie debila ? zależy kto jak siebie samego szanuję. jeszcze okej, nie widzę problemu jak przychodzą tam jakieś muzułmanki, osoby chore, czy coś tego typu. ale jak wpada mi tam kobieta z ubranym pieskiem, to nie - zaczynam tracić wiarę w ludzi, naprawdę. ' Wstydzę się rozebrać przed własnym mężem! ', to kurde idź usiądź i porozmawiaj z nim. o swoim kompleksach, o tym że czujesz się niedowartościowana. no chyba, że chcesz osiem stów na malucha, to leć, tylko szybko. 
ogólnie dzisiaj tyle nauki, że o ja nie mogę. właśnie muszę się za to brać, ale mi się jakoś nie chcę. z chłopakiem się bardzo chciałam spotkać, a zobaczymy jak będzie. fajna ciapa na chodnikach, serio superere. mam ochotę obejrzeć jakiś dobry film, albo jakąś książkę poczytać - i poczytam - tylko nie taką jakbym chciała. historio, chemio i matematyko - mmm, witajcie ! 

* wszystkie zdjęcia mojego autorstwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz