środa, 3 kwietnia 2013

żyjąc szybko, bo chcieliśmy wszystko mieć.

chodźmy do top model, będzie fajnie. naprawdę choćby mi mieli dopłacić nie chciałabym. rozumiem, że każda z nich ma wielką szanse na karierę ( chociaż tego do końca też nie jestem pewna, bo jakoś o zeszłorocznej top model jest cicho ), to nie - nie robiłabym wszystkich ich zachcianek, żeby dojść do jakiegoś następnego poziomu i bum, cześć, siemanko do domku wracasz.
   ale oj tam, ich problem. tymczasem w Polsce śnieg, nie ma to jak zima w wiosnę. a moje hiacynty właśnie rozkwitły, w całym pokoju nimi pachnie, a tu za oknem mi pruszy śnieżek. trzeba przejść na dietę, a na głowie tyle rzeczy, no nic. jak trzeba, to trzeba :) jeszcze jutro taki dziwny dzień się szykuje, a ja jakoś na nic nie mam siły. nie fajnie.

*wszystkie zdjęcia mojego autorstwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz